email marketing uitbesteden
Email marketing is een meetbaar en betaalbaar instrument voor ondernemers.
Waardevol voor het vinden en binden van nieuwe klanten. Het bouwen aan een stabiel klantenbestand en bovendien voor meer omzet onder huidige klanten.
VOORDELEN VAN UITBESTEDEN
- continuïteit in klant contact
- Automatiseren van standaard processen
- Segmenteren en daarmee communiceren wat werkelijk van informatieve waarde.
mIJN Werkwijze
Stap 1: Ten eerste bepalen we het hoofddoel van de email marketing inzet. De frequentie van versturen en naar welk klantsegment(en).
Stap 2: Een contentplan. Deze beschrijft de onderwerpen waarover te communiceren, wie daarmee te helpen en wanneer. Maar ook door wie dat moet gebeuren en wat het doel is van elk van de publicaties.
Stap 3: Bedenken wat we gaan meten. De zogenaamde KPI’s [key performance indicators]. Daarbij is het van belang dat deze meetbaar zijn.
Stap 4: Set-up van een account, als ook het email design bestaande uit huisstijl, contactgegevens, en instellingen om te voldoen aan de wet telecommunicatie.
Stap 5: Ten slotte start ik met schrijven van de pakkende mailings volgens afgesproken frequentie.
Stap 6: Meten is weten. We bekijken de statistieken zoals openingsrates, click-throughs en de salesfunnel statistieken. Verbeterpunten worden besproken en doorgevoerd.
Ja, ik wil Email marketing uitbesteden
Prijzen voor opstellen, beheren en optimaliseren
Kies je abonnement
- Set-up
- Email design
- 1 x p/maand
- 3 Contentblokken
- 1 Klantsegment
- Statistieken
euro p/maand
- Set-up
- Email design
- 2 x p/maand
- 4 Contentblokken
- 2 Klantsegment
- Email salesfunnel en optimalisatie
- Statistieken
- Set-up
- Email design
- 2 x p/maand
- 5 Contentblokken
- 3 Klantsegment
- Email salesfunnel en optimalisatie
- Statistieken

blog
de ontvanger bepaalt
Zoek je een goede balans tussen verkoopgerichte activiteiten, frequentie en waardevolle informatievoorziening. Ik geef je bruikbare tips in mijn bericht: sympathieke email marketing.