Close
Type at least 1 character to search
Back to top

    1

    Een doordachte aanpak

    Succes is afhankelijk van de strategische keuzes die je maakt. Daarom bundelen we onze kennis en krachten. We bepalen het uitgangspunt: klantsegmenten of producten, en verzamelen relevante zoekwoorden. Welke plekken bieden de meeste kansen om zichtbaar te zijn? Wat is het budget? En vooral: Wat denkt, voelt of hoopt je klant?

    2

    De vertaling naar tekst en vormgeving

    Hoe overtuig je met content op je website en in de advertentie? Daar geven we invulling aan. We schrijven. Maken de boodschap informatief, relevant, overzichtelijke, leesbaar, scanbaar en activerend. En we betrekken ook de visuele kant.

    3

    Naar buiten treden

    Nu pas is aan alle voorwaarden voldaan en komen we toe aan de stap adverteren. De uitvoering bestaat uit het inrichten van de campagnes. We zetten ze deze aan en kijken verwachtingsvol uit naar de eerste resultaten, die ik monitor, rapporteer en minstens voor een half jaar optimaliseer.

    Geen losse flodders, maar een heldere strategie die past bij jouw doelen en klanten
    Geen losse flodders, maar een heldere strategie die past bij jouw doelen en klanten

    SEA Specialist: Wie ik ben?

    Samen kijken we naar wat écht werkt voor jouw bedrijf. Jij kent jouw klanten, ik help je ze te bereiken.

    In de snel veranderende wereld van online marketing is het essentieel om altijd up-to-date te blijven. Daar kan ik me dagelijks mee bezig houden. Dit zorgt ervoor dat we altijd voorop blijven lopen en het maximale uit je campagnes halen.