Elke onderneming heeft een uniek verhaal en bijzondere producten of diensten. Mijn doel? Het unieke karakter van het bedrijf in de schijnwerpers zetten, afgestemd op de wensen en vragen van de doelgroep.
Bij Beautysalon Joy for Skin begon ik met een gesprek om te begrijpen wat het bedrijf echt bijzonder maakt en welke behandelingen interessant zijn. Vervolgens heb ik online onderzoek gedaan op basis van deze input. Wat zijn de zoekvolumes? Wat zijn actuele onderwerpen? Zo hebben we bepaald welke behandelingen we zouden promoten met Google Ads.
De volgende stap: de uitvoering. Ik zorgde voor geoptimaliseerde teksten op de belangrijkste websitepagina’s en voegde on-page SEO toe om de zichtbaarheid te verbeteren. Uiteraard heb ik, met behulp van ChatGPT, de advertenties zorgvuldig ontworpen om maximale impact te genereren.
Voor Joy for Skin beheer ik diverse campagnes. Naast branding zetten we, afhankelijk van het seizoen, specifieke behandelingen in de schijnwerpers. Ook nieuwe behandelingen brengen we onder de aandacht. Op deze manier genereren we een constante stroom aan nieuwe klanten en groeit het vaste klantenbestand door.
Heb je vragen over klantwerving met gerichte Google Ads? Bel gerust of kijk op online adverteren uitbesteden
Joy for Skin
Beauty en Wellness